آدرس جایزه کارتون ایرانی پرتغال کارتون

آدرس: جایزه کارتون ایرانی پرتغال کارتون جشنواره کشور پرتغال اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری انتقاد تند بازیگر مشهور از بعضی فیلم‌های مبتذل سینما

محمد کاسبی گفت: من زیاد به سینما نمی‌روم و تنها فیلم‌هایی که سر و صدا می‌کنند را دنبال می‌کنم. متاسفانه بعضی از فیلم‌های سینما به حدی مبتذل هستند که من اگر روزی

انتقاد تند بازیگر مشهور از بعضی فیلم‌های مبتذل سینما

انتقاد تند بازیگر مشهور از بعضی فیلم های مبتذل سینما

عبارات مهم : سینما

محمد کاسبی گفت: من زیاد به سینما نمی روم و تنها فیلم هایی که سر و صدا می کنند را دنبال می کنم. متاسفانه بعضی از فیلم های سینما به حدی مبتذل هستند که من اگر روزی یکی از آنها در پرونده کاری ام باشد از غصه دق می کنم.

میزان نوشت: محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کار خاصی ندارم و بازی در هیچ کاری را نپذیرفته ام. “سر دلبران” آخرین اثری بوده که در آن به ایفای نقش پرداختم که ماه رمضان امسال از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

بازیگر فیلم “رفقای خوب” راجع به کم کاری خود در عرصه سینما ادامه داد: متاسفانه در سینما پیشنهاد خوب وجود ندارد که بخواهم در آن بازی کنم. آخرین بار در فیلم سینمایی “امپراطور جهنم” به ایفای نقش پرداختم و بعد از آن ترجیح دادم در آثار سطحی حال حاضر سینمای کشور عزیزمان ایران بازی نکنم.

انتقاد تند بازیگر مشهور از بعضی فیلم‌های مبتذل سینما

وی به همین جهت ادامه داد: علت کم کاری من در سینما گزینش های خودم است و اگر نه پیشنهاد که زیاد است ولی اگر ده فیلم به من پیشنهاد دهند به زور می توانم بازی در یکی از آنها را قبول کنم. من عادت کردم که گزیده کار باشم و بدون کار ماندن را به بازی در هر فیلمی ترجیح می دهم.

بازیگر سریال “خوش رکاب” با اشاره به غیبت طولانی مدت خود در سینما اضافه کرد: یک روز یکی از مسئولین فرهنگی به من گفت حیف است که بدون کار بمانی و من به اون گفتم شما خوب تصویب کنید تا من هم بدون کار نباشم. شما دلواپس بیکاری من نباشید بلکه به تولیدات نظارت داشته باشید.

محمد کاسبی گفت: من زیاد به سینما نمی‌روم و تنها فیلم‌هایی که سر و صدا می‌کنند را دنبال می‌کنم. متاسفانه بعضی از فیلم‌های سینما به حدی مبتذل هستند که من اگر روزی

وی اوضاع سینما را ناگوار خواند و افزود: من زیاد به سینما نمی روم و تنها فیلم هایی که سر و صدا می کنند را دنبال می کنم. متاسفانه بعضی از فیلم های سینما به حدی مبتذل هستند که من اگر روزی یکی از آنها در پرونده کاری ام باشد از غصه دق می کنم.

بازیگر سریال “سه در چهار” درخصوص حضور بازیگران در آثار مبتذل سینما اضافه کرد: بعضی بازیگرانی که در این فیلمهای مبتذل بازی می کنند می گویند اگر ما بازی نکنیم فرد دیگری بازی می کند و تن به هر چیزی می دهند ولی من به هیچ عنوان این حرف آنها را قبول نمی کنم. بعضی از بازیگران می گویند این آثار به بازیگر ربطی ندارد ولی من می گویم اگر کار مبتذلی در سینما تولید می شود بازیگران آن اثر در تولید آن اثر مبتذل سهیم هستند لیکن اگر نروند آن کار تولید نمی شود.

وی با ابراز نامیدی از اصلاح شرایط سینما تاکید کرد: من هنگامی که سینما را می ببینم از خودم می پرسم که آیا این آثار تا این حد پوچ و بی معنی هستند. به هر صورت متاسفانه اوضاع سینما همین است و نمی شود کاری کرد.

انتقاد تند بازیگر مشهور از بعضی فیلم‌های مبتذل سینما

کاسبی با اشاره به هجمه های موجود در اینترنت خاطرنشان کرد: من از فضاهای مجازی و این هیاهوهای بی جای بازیگران متنفرم. متاسفانه در اینترنت به هر بازیگر پیشکسوتی و هر که می خواهند به آسانی توهین می کنند. از نظر من تصویر العمل هایی افراد در اینترنت فرزند بازی است و من هیچ وقت خودم را وارد این بازی های فرزند گانه نمی کنم.

واژه های کلیدی: سینما | بازیگر | سینمای | اینترنت | بازیگری | سینمایی | بازیگران | محمد کاسبی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار