آدرس جایزه کارتون ایرانی پرتغال کارتون

آدرس: جایزه کارتون ایرانی پرتغال کارتون جشنواره کشور پرتغال اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ترامپ بازار ارز را ملتهب کرد / سیف

ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی در گفت وگو با ایسنا گفته است:« هموطنان بدانند زمانی که بازارهای سرمایه گذاری داخلی در کشور عزیزمان ایران همگی جالب بوده و سرمای

ترامپ بازار ارز را ملتهب کرد / سیف

سیف: ترامپ بازار ارز را ملتهب کرد

عبارات مهم : ایران

ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی در گفت وگو با ایسنا گفته است:« هموطنان بدانند زمانی که بازارهای سرمایه گذاری داخلی در کشور عزیزمان ایران همگی جالب بوده و سرمایه گذاری در آنها علاوه بر سود مثبت واقعی، رشد و شکوفایی اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.»

ترامپ بازار ارز را ملتهب کرد / سیف

مهمترین بخش های سخنان رییس کل بانک مرکزی به این شرح است:

* تلاطمات ارزی و سفته بازی باعث ورود سرمایه به بازار پر ریسکی می شود که در نهایت کلیّت اقتصاد و مردم در آن بازنده خواهند بود؛ آیا که ثمره این کار عدم پشتیبانی از اقتصاد داخلی، ایجاد فضای نااطمینانی، تضعیف سرمایه گذاری و تولید و همچنین غلبه فعالیت های دلالی بر کار و تلاش سازنده و مولد در اقتصاد هست. البته این به معنی غفلت بانک مرکزی از انجام کارها مورد نیاز در این زمینه نبوده و ما نیز با بهره گیری از همه توان خویش در استمرار سیاست های اصولی و منطبق با منطق اقتصادی گام بر خواهیم داشت و به جدیت از دستاوردهای اقتصادی دولت حفاظت خواهیم کرد؛ به نحوی که استحکام اقتصاد کشور عزیزمان ایران در میان مدت و بلندمدت با این نوسانات ناپایدار خدشه دار نشود.

*راهبرد اقتصادی بانک مرکزی و دولت در مدیریت بازار ارز، هدایت قیمت ارز متناسب با اوضاع اقتصادی هست. متاسفانه بعضا ملاحظه می شود که بعضی از افراد و رسانه ها با ارایه تحلیل های بی پایه و ناقص، به طور مستمر و ناخواسته بر کوره التهابات ارزی می دمند و با القای بالاتر بودن قیمت تعادلی ارز از قیمت کنونی، تلاش در تشویق مردم به رویگردانی از پول ملی و هدایت آن به بازار ارز با ایجاد سراب کسب سود از این التهابات دارند. باید به این توصیه دقت کرد که این مسیر دقیقا همان سناریویی است که رسانه های خارجی معاند و دشمن های کشور دنبال می کنند.

ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی در گفت وگو با ایسنا گفته است:« هموطنان بدانند زمانی که بازارهای سرمایه گذاری داخلی در کشور عزیزمان ایران همگی جالب بوده و سرمای

*واقعیت این است که آمریکا به خاص بعد از روی کار آمدن مدیر جمهور جدید، با بهره گیری از جایگاه خود در اقتصاد جهانی، آرامش اقتصاد کشور عزیزمان ایران را نشانه گرفته و با سناریوی ایجاد التهاب تصنعی و تزریق نگرانی در ذهن فعالان داخلی و خارجی به دنبال تضعیف سرمایه گذاری در اقتصاد کشور عزیزمان ایران و عدم انتفاع کشورمان از وقت های پسابرجام است.

*سناریوی سیاسی- روانی دشمن های در ایجاد ابهام و تردید میان سرمایه گذاران خارجی در برقراری ارتباط با اقتصاد کشور عزیزمان ایران عمدتا با نشانه منصرف کردن آنها از سرمایه گذاری در وقت های بکر و منحصر به فرد اقتصاد کشور عزیزمان ایران صورت می گیرد. قاعدتا با توجه به بازدهی جالب سرمایه گذاری در اقتصاد ما در مقایسه با سایر کشورها، تلاش آنها در ممانعت از پیشرفت اقتصاد کشور عزیزمان ایران عمدتا از مسیر القای کاذب ریسک بالای سرمایه گذاری و به تبع آن اوج بردن هزینه های ورود به اقتصاد کشور عزیزمان ایران انجام می شود.

* اقتصاد ما با اتکا به توان داخلی و به اعتبار ذخایر ارزی مناسب و اصلاح روند متغیرهای کلان داخلی، این تلاشها را ناکام خواهد گذاشت.

ترامپ بازار ارز را ملتهب کرد / سیف

* در حال حاضر وقت های جالب مناسبی به منظور سرمایه گذاری فعالان اقتصادی در بخش های مالی و غیرمالی اقتصاد داخلی وجود دارد.

واژه های کلیدی: ایران | بازار | مرکزی | اقتصاد | اقتصادی | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار